Geen enkele organisatie kan goed functioneren zonder het juiste personeel. Een beetje een open deur natuurlijk, maar daadwerkelijk de juiste mensen vinden, aannemen en behouden is makkelijker gezegd dan gedaan. De werving en selectie van nieuwe werknemers is dan ook geen eenvoudige taak en vraagt om een professionele recruiter. Deze zoekt en beoordeelt geschikte kandidaten die niet alleen geschikt zijn voor de functie, maar die ook bij de organisatie passen.
Grote bedrijven hebben vaak een eigen HR-afdeling die in staat is om zelf geschikte kandidaten te vinden. Kleinere bedrijven zijn vaak beter af met een werving- en selectiebureau, omdat ze te klein zijn om hier fulltime een specialist voor in dienst te nemen. Maar er zitten meer voordelen aan het inhuren van een professioneel werving en selectiebureau, ook voor de kandidaat werknemers.
Voordelen voor bedrijven:
Voordelen voor kandidaten:
Een werving en selectiebureau in Rotterdam speelt een belangrijke rol bij het maken van de juiste match tussen bedrijf en werknemer. Hun kennis en netwerk is vaak onmisbaar bij het bouwen van een toekomstbestendige organisatie waar werknemers zich kunnen ontwikkelen en langdurig voor de organisatie behouden blijven.
Huidig personeel behouden? Een kerstpakket wordt altijd erg gewaardeerd. Tips voor persoonlijke kerstpakketten.
Ze opereren vaak buiten het zicht, maar ook bij recreatieve bedrijven wordt veelvuldig gebruik gemaakt van pompen. Zwembaden, wellness centra, de vloerverwarming van grote ruimtes en dierentuinen zouden niet zonder kunnen. Een pomp moet altijd operationeel zijn omdat er gasten zijn die erop rekenen dat alles goed geregeld is. De juiste pomp uitkiezen is dus cruciaal. Niet alleen omdat hij zijn functie naar behoren moet kunnen vervullen, maar ook als het gaat om bedrijfszekerheid. In dit blog leest u meer over het belang van het aanschaffen van de juiste pomp voor uw recreatieve bedrijf.
Bij een recreatief bedrijf draait alles om de beleving. Pompen worden dan ook buiten het zicht geplaatst, maar vervullen een cruciale functie binnen uw bedrijf. Want wat als het water in uw zwembad of wellness centrum niet zou worden gefilterd en ververst? Dan zou het al snel troebel en onhygiënisch worden. Waar zou de sfeer zijn als alle fonteinen in het park niet meer werkten? Zelfs toiletten kunnen niet werken zonder toiletpomp.
U moet dus over de juiste pompen beschikken, maar deze moeten ook bedrijfszeker zijn voor de ervaring van de gasten. Een storing veroorzaakt al snel klachten en doet ook afbreuk aan uw zorgvuldig opgebouwde imago. Kortom u heeft een pomp nodig waar u op kunt vertrouwen. Hiervoor schaft u niet alleen een kwaliteitspomp aan, maar laat u deze ook regelmatig onderhouden.
Voor een goede bedrijfsvoering, waarbij uw gasten onbezorgd kunnen recreëren, is een bedrijfszekere pomp essentieel. Op internet kunt u zich makkelijk oriënteren op pompen voor recreatieve bedrijven. Vaak zijn de leveranciers ook beschikbaar voor onderhoud en storingen.
Heeft u een vraag over dit artikel? Of wilt u meer weten over pompen voor recreatieve bedrijven? Neem gerust contact op via het contactformulier.
Uit de inbraak barometer van de gemeente Den Haag blijkt dat er jaarlijks een flink aantal bedrijfsinbraken in de hofstad plaatsvinden. Wij gaan ervan uit dat u dit bij uw bedrijf maar al te graag voorkomt. U doet er dan goed aan om vakkundige beveiliging van een betrouwbaar beveiligingsbedrijf in te huren in Den Haag. Hieronder geven wij u een aantal aandachtspunten/tips voor goede beveiliging, zodat u een bedrijfsinbraak bij u kunt voorkomen.
Er zijn veel verschillende manieren te bedenken waarop u uw bedrijfspand in Den Haag kunt beveiligen tegen inbraak. Wij noemen in dit kader bijvoorbeeld objectbeveiliging, mobiele surveillance, bouwbeveiliging, etc. Maar omdat elk bedrijf anders is, heeft niet iedereen dezelfde soort bedrijfsbeveiliging nodig. Daarom is het belangrijk om een beveiligingsbedrijf in te schakelen dat u maatwerk beveiliging kan leveren. Zo bent u verzekerd van de best passende beveiliging voor uw specifieke bedrijfssituatie in Den Haag.
Een goede bedrijfsbeveiliging om inbraken te voorkomen in Den Haag is het (laten) installeren van een alarmsysteem. Laat dat vooral doen door een vakkundige installateur van een beveiligingsbedrijf. U weet dan zeker dat u over een alarmsysteem van goede kwaliteit beschikt. Vervolgens laat u het alarmsysteem aansluiten op een alarmcentrale. Mocht er ingebroken worden en het alarmsysteem gaat af, dan is er zeer snel een beveiliger op locatie.
Ook cameratoezicht is een belangrijk aspect binnen de beveiliging tegen bedrijfsinbraken in Den Haag. Want zodra, of nadat, er iets gebeurd is, in uw pand of op uw terrein, kunt u op de camerabeelden terugzien wie de dader(s) is/zijn. Cameratoezicht werkt daarnaast ook zeer preventief, want het schrikt potentiële inbrekers af.
Bent u benieuwd wat u nog meer kunt doen tegen bedrijfsinbraken Den Haag? Neem dan contact op met een gespecialiseerd beveiligingsbedrijf.
Voor vragen en/of opmerkingen hierover kunt u aan ons een bericht insturen.
Wilt u iets nieuws met de muren van uw kantoor? En heeft u alle woonmagazines al doorgekeken zonder iets te vinden? Wees gerust, want wij helpen u. In dit blog geven we wanddecoratie inspiratie voor bedrijven. Zo vindt u binnen no-time de wanddecoratie die volledig voldoet aan al uw wensen en krijgt uw kantoor weer een geheel nieuwe uitstraling! Hiermee maakt u hoe dan ook een goede indruk. Lees snel verder om wanddecoratie inspiratie voor uw bedrijf op te doen.
Op dit moment is dé trend in wanddecoratie, de steenstrips. Ideaal als u een industriële look of landelijke inrichting op kantoor wilt creëren. Er zijn veel verschillende soorten en kleuren steenstrips verkrijgbaar. Gaat u voor een witte stenen muur om een strak uiterlijk neer te zetten? Of wilt u liever een originele bakstenen look? Het is allemaal mogelijk!
U kunt er ook voor kiezen om een tijdloze uitstraling aan uw kantoor te geven. Dan bent u er zeker van dat u niet over een paar jaar weer op zoek moet gaan naar nieuwe wanddecoratie. Voor een tijdloze uitstraling, kiest u voor pebbles als wanddecoratie. Pebbles zijn kleine steentjes en echte natuurproducten. Als wanddecoratie kunnen ze jarenlang mee. Ze hebben een natuurlijke, tijdloze uitstraling en vormen samen een mooi geheel. Pebbles zijn in verschillende kleuren, vormen en maten te koop. Waar u ook voor kiest, u tovert uw kantoor ermee om tot een unieke en stijlvolle plek.
Wilt u wanddecoratie op kantoor dat echt als eyecatcher dient? Kies dan voor mozaïek. Mozaïek past bij iedere interieurstijl. Van een landelijk karakter tot een strak interieur. Maar ook de Scandinavische stijl is prima met mozaïek te combineren. U heeft de keuze uit tal van kleuren en afwerkingen, dus er is altijd wel een soort mozaïek dat bij uw kantoor past.
Heeft u nog wanddecoratie inspiratie voor bedrijven? Laat het ons weten via het contactformulier.
De cleanroom van uw bedrijf hoort een extreem hygiënische omgeving te zijn. Daarom moeten de wanden en panelen in de cleanroom goed schoon zijn. Vooral bij de fabricage van halfgeleiders of geneesmiddelen, worden cleanrooms gebruikt. Maar dat niet alleen, ook in andere industrieën, zoals de biologie, biotechnologie, optica, voedingsindustrie, ruimtevaart en bij de productie van zonnecellen. De cleanrooms dienen als bescherming voor producten en processen, mits ze voldoende hygiënisch zijn natuurlijk. Wij vertellen u in dit blog meer over het belang van hygiënische cleanroom wanden en panelen en waar u deze kunt vinden.
Cleanrooms zijn in allerlei verschillende vormen en afmetingen te vinden. In een cleanroom met een oppervlakte van wel duizenden vierkante meters bijvoorbeeld, kunnen zelfs hele fabricage faciliteiten aanwezig zijn. Daarom zijn er verschillende hygiënische cleanroom wanden en panelen nodig in verschillende industrieën. Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat u enkel hygiënische cleanroom wanden en panelen nodig heeft ter grootte van een werktafel (flowbench). Wat wel zeker is, is dat u hoe dan ook hygiënische cleanroom wanden en panelen moet hebben, want cleanrooms moeten aan een aantal eisen en standaarden voldoen voor een hygiënische ruimte. In de voedingsindustrie bijvoorbeeld, kan u door betere controle van het productieproces de houdbaarheidsdatum van verse producten of bereide gerechten in belangrijke mate verlengen.
Hygiënische cleanroom wanden en panelen zijn dus heel erg belangrijk, maar hoe komt u hieraan? Door te kiezen voor de hygiënische wand-, vloer- en plafondafwerking van Glasbord®! Met deze wanden en panelen kunt u het oppervlak naar wens kiezen. Kies bijvoorbeeld voor een gestructureerd oppervlak, een glad oppervlak of juist een vlak oppervlak. En u kunt kiezen voor een luchtdichte en vloeistofdichte afwerking! Ideaal dus voor uw cleanroom! En het mooie is nog, dat u deze cleanroom panelen eenvoudig online kunt bestellen.
Bent u benieuwd naar meer tips voor ondernemers? Klik dan hier voor een overzicht van onze blogs.
Weet u wat de beste tijd is om een airco voor op kantoor aan te schaffen? U zou misschien denken dat u dit het best in de zomer kunt laten doen, omdat u de airco dan het meest gebruikt. Maar niets is minder waar! U kunt de airco voor op uw kantoor juist het best in de winter laten installeren. Hoe dat zit? Wij leggen het u uit in dit blog.
Wanneer de zon zich weer vaker laat zien en de temperaturen stijgen dan krijgen de bedrijven die airconditioning leveren en installeren het ontzettend druk. Wilt u niet lang hoeven wachten totdat de specialist op uw kantoor langskomt om uw airco voor u te installeren? Dan is het dus verstandig om uw airco al ruim voor de zomermaanden geïnstalleerd en klaar voor gebruik te hebben. Bovendien hanteren sommige bedrijven in de winter lagere tarieven voor het installeren van airconditioning, en krijgt u de airco soms zelfs met korting. Dus wilt u niet te lang wachten én besparen op uw airco? Laat deze dan in de winter installeren.
Veel mensen denken dat een airco alleen handig is om in de zomer een ruimte mee te koelen. Maar ook in de winter kunt u profiteren van een aantal voordelen wanneer u ervoor kiest om een airco te laten installeren. Wij zetten deze voordelen graag voor u op een rij:
Genoeg redenen dus om ook in de winter gebruik te maken van uw airco! Laat deze dus snel installeren door een specialist bij u in de buurt.
Het aanschaffen van een vloer voor uw bedrijf is een hele investering. U wilt immers de komende vijftien tot twintig jaar gebruik kunnen maken van de vloer. Het is daarom belangrijk dat u een vloer aanschaft die past bij de omstandigheden van uw bedrijf. Waar moet u op letten bij het aanschaffen van een vloer voor uw bedrijf? Eerder las u al hoe u een geschikte magazijnvloer kiest. In dit blog lichten we uit: de slagerijvloer.
In een slagerij of slachterij zijn hygiëne en veiligheid natuurlijk erg belangrijk. Ook aan de vloer van een slagerij zijn regels verbonden. Wanneer u een vloer gaat aanschaffen in een dergelijke omgeving is het dan ook belangrijk na te gaan of deze voldoet aan de HACCP-norm.
In een ruimte waar veel gelopen wordt is het belangrijk erop te letten dat de vloer de benodigde jaren mee kan gaan. Het is immers een investering, waar u de komende vijftien tot twintig jaar van wilt profiteren. Bovendien wordt er vaak gebruik gemaakt van zware machines. Let er bij de aanschaf van een nieuwe vloer op dat deze sterk genoeg is om dit aan te kunnen.
Wanneer er wordt gewerkt met vloeistoffen is het belangrijk dat de vloer niet glad wordt wanneer deze nat is. Om de veiligheid van uw werknemers te waarborgen kiest u dus een antislip vloer. Vaak is een vloer verkrijgbaar in verschillende antislip graden. Vraag dan ook altijd na wat de mogelijkheden zijn.
In een slagerij is het belangrijk dat de vloer vloeistofdicht is. Kies dus een vloer die geen naden en kieren heeft. Bovendien is het aan te raden holplinten aan te schaffen. Deze plinten hebben ronde hoeken, die makkelijk schoon te houden zijn. Vuil kan zich zo niet in de hoeken gaan hechten.
Een vloer die vaak schoongemaakt wordt met chemicaliën, moet hier natuurlijk wel tegen kunnen. Let er dus bij het aanschaffen van een vloer op dat deze bestand is tegen de schoonmaakmiddelen die u gaat gebruiken.
Wilt u graag doorgroeien in uw carrière? Dan zijn er een aantal stappen die u daarvoor kunt ondernemen. Zo kunt u een recruitment specialist inschakelen, netwerken en een gezonde balans tussen werk en privé behouden. In dit blog gaan we dieper in op het begrip ‘netwerken’. Want wat is dat nou eigenlijk precies, en hoe pakt u dat aan om succesvol te netwerken? Wij vertellen u er graag meer over.
Voordat we u gaan vertellen hoe u effectief kunt netwerken, vertellen we eerst graag wat dit begrip precies inhoudt. Netwerken is het onderhouden van zakelijke contacten die u verder kunnen helpen in uw carrière. Dit kan zowel online als offline plaatsvinden. Het is de bedoeling dat beide partijen iets overhouden aan een netwerkrelatie. Het is dus de bedoeling dat u zelf ook informatie doorgeeft aan uw contacten. Zo kunt u elkaar helpen om op een hoger niveau te komen in uw carrière.
Graag zetten wij een aantal tips voor u op een rij om effectief te netwerken:
Wilt u graag meer weten over hoe u kunt doorgroeien in uw carrière? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie, of lees de andere interessante artikelen op deze site!
Er zijn een heleboel dingen die u kunt doen om te voorkomen dat er op uw kantoor corona uitbreekt, corona schermen plaatsen bijvoorbeeld en uw medewerkers zoveel mogelijk thuis laten werken. Maar weet u eigenlijk wat u moet doen wanneer er op uw kantoor corona uitbreekt? U leest het in dit blog.
Sinds de maatregelen iets zijn versoepeld, zien we dat steeds meer mensen toch weer op kantoor gaan werken. Best gevaarlijk, want uit de cijfers blijkt dat tien procent van de corona besmettingen in de werkomgeving wordt opgelopen. Wanneer er op uw kantoor een corona uitbraak ontstaat, dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk een overzicht krijgt van de situatie. Dit is belangrijk om uw werknemers, klanten en bezoekers te beschermen. Blijf rustig, en stel de volgende vragen:
Door deze vragen voor uzelf te beantwoorden krijgt u een helder beeld van de huidige situatie.
Nu u de situatie helder in beeld heeft gebracht, is het belangrijk om uw medewerkers op de hoogte te stellen. Als werkgever heeft u bovendien een zorgplicht over uw medewerkers en dient u hen zoveel mogelijk tegen het virus te beschermen. Zorg daarom dat uw medewerkers heldere antwoorden krijgen op al hun vragen en bereid uzelf en uw medewerkers voor op persvragen.
Wilt u uw personeel in 2020 graag verrassen met een persoonlijk kerstpakket dat helemaal aansluit bij hun leefstijl, wensen en hobby’s? Daarvoor heeft u een heleboel opties, zoals een kerstpakket zonder alcohol, een kerstpakket in een bepaald thema of in uw bedrijfskleuren. In dit blog geven wij u handige tips voor het realiseren van persoonlijke kerstpakketten voor uw personeel!
Het jaar is nog niet voorbij, maar we kunnen nu al wel concluderen dat 2020 een heftig jaar was voor bijna iedereen in Nederland. Werknemers moesten ineens zoveel mogelijk thuis werken, dienden zich te houden aan allerlei corona maatregelen en waren in sommige gevallen zelfs bang hun baan te verliezen. Wij kunnen ons daarom goed voorstellen dat u hen als werkgever dit jaar eens extra in het zonnetje wilt zetten. Dat is ook wel terecht!
Graag zetten wij onze tips voor het persoonlijk maken van een kerstpakket voor u op een rij: